The Hobbit- The Desolation Of Smaug (part 2)


Daca ati fost pe la film in ultima vreme (adica din decembrie incoace) nu aveati cum sa ratati macar informatia despre asa numitul “The hobbit” , are aceiasi producatori ca si seria “Lord of the rings” , serie pe care eu personal am adorat-o si am savurat-o in totalitate, vazand filmele in repetate randuri in extended edition, deci pot spune ca aparitia nu unei continuari ci a unei povesti total diferite dar cumva cu origini asemanatoare si legata cu cea din stapanul inelelor mi-a suras inca de cand an vazut prima oara trailerul. Acum eu am auzit multe multe vorbe cum ca acest “The hobbit” cum ca ar fi mult sub asteptarile publicului, ca  ar fi filmat in asa maniera incat este obositor sa te uiti la el cele 3 ore de film in cinema 3D, sau chiar ca nu-si merita calitativ  banii dati pe bilet. Eu am fost destul de entuziasmata sa-l vad imediat dupa ce a iesit ( sau ma rog la doar cateva zile) . Am fost in cinema am vazut 3D-ul si mi-a  placut la nebunie. Recunosc cu mana pe inima ca abia astept sa vad continuarea cu toate ca stiu deja povestea ( pentru ca am citit cartile lui Tolkien adica  The Hobbit, Lord of the rings si The children of Hurin , care sunt legate intre ele exact in ordinea asta) . Si stiind deja povestea nu am sa va fac nici un spoiler dar am sa va garantez ca merita sa va uitati in continuare daca ati vazut prima parte si daca n-ati vazut-o sa dati o fuga pana in cinema, sa va delectati putin ochii cu niste peisaje superbe si o poveste careva va tine cu sufletul la gura, si daca nu vi se pare suficienta actiune, amintiti-va ca este abia primul film si ca actiunea abia acum incepe. “The unexpected journey”  a fost un film bun si ‘The desolation of Smaug” ,care evident va fi titlul celei de-a doua parti n-a lansat inca nici un trailer, dar se presupune ca va iesi anul acesta pe la final. Am gasit insa pe net un “first look” si acestea fiind zise va las sa-l urmariti si va sfatuiesc sa vedeti “The unexpected journey” daca nu l-ati vazut deja.

Lasă un răspuns

